
Komercialno administrativni referent/ka
Naš uspeh temelji na zadovoljnih in motiviranih zaposlenih. Spodbujamo rast, ustvarjalnost in ambicioznost ter omogočamo izobraževanje in pravično nagrajevanje. Verjamemo, da navdihujoče delovno okolje prinaša najboljše rezultate.
Če iščete priložnost za razvoj in dinamično ekipo, kjer se cenijo vaše ideje, vas vabimo, da se prijavite na razpisano delovno mesto "komercialno administrativni referent" v pisarni Lesnina Levec!

OBSEG DELA IN NALOG:
- Vsa komercialna dela v zvezi z zahtevami delovnega procesa, ki zadevajo prodajo oz. nabavo blaga.
- Obdelava kupoprodajnih pogodb.
- Organizacija in razporejanje monterskih skupin.
- Organizacija in razporejanje prevozov in dostave.
- Opravljanje blagajniških del v zvezi z gotovinskim evrskim prometom in drugimi vrednostnimi papirji, v skladu z zakoni in predpisi.
- Sprejemanje blagajniških vplačil in hramba gotovine ter odvajanje gotovine.
- Vsa blagajniška dela in vsa dela, ki so vezana na potrošniška posojila v poslovni enoti.
- Komunikacija s stranko po telefonu in elektronski pošti.
- Sprejemanje klicev strank in obveščanje strank o dobavi blaga.
- Spremljanje zadovoljstva strank in sprejemanje ukrepov za doseganje čim višjega zadovoljstva strank.
- Pravilno obdelovanje in reševanje reklamacij strank.
- Arhiviranje dokumentov.
- Ostale naloge po navodilu nadrejenega
PRIČAKOVANJA IN ZAHTEVE:
- Zahtevana je najmanj V. stopnja izobrazbe s področja komerciale, logistike ali druge ustrezne smeri.
- vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu.
- Odlične komunikacijske sposobnosti.
- Dobro poznavanje računalniških programov MS Office (Word, Excel, Outlook) ter sposobnost dela z različnimi računalniškimi programi.
- Dobro pisno izražanje in stil pisanja
- Tekoče znanje slovenskega jezika.
- Zaželeno znanje nemškega ali angleškega jezika (pisna in ustna komunikacija).
- Zanesljivost, natančnost in samoiniciativnost.
KAJ VAM NUDIMO:
Atraktivno plačilo: Ponujamo konkurenčno in stimulativno plačilo, ki odraža vašo predanost in trud.
Delovni čas je organiziran izmensko, od ponedeljka do sobote, po vnaprej dogovorjenem urniku.
Dodatne ugodnosti:
- Regres: V letu 2025 je znašal regres 2.000 EUR
- Letna nagrada: Ob koncu leta prejmejo zaposleni nagrado za poslovno uspešnost
- Malica: 7,96 EUR/dan (cca 200 eur na mesec)
- Prevoz: 100% povrnjen strošek vozovnice
Varnost zaposlitve: Stabilno podjetje, redno plačilo in redna pogodba.
Napredovanje na poklicni poti: S poudarkom na razvoju talentov in spretnosti vam omogočamo, da gradite svojo kariero in dosežete vaše cilje, z možnostjo napredovanja na vodilne pozicije znotraj podjetja.
Dinamično delovno okolje: Delajte v prijetnem in vrhunskem timu sodelavcev, ki delijo vašo strast do dela in vas spodbujajo k odličnosti, z dobrimi odnosi in podporo.
Stalno izobraževanje: Program izobraževanja prilagodimo glede na predznanje kandidatov, ob zaposlitvi pa omogočamo mentorstvo ter organizirano uvajanje v delovni proces.
Teambuilding aktivnosti: Redno organiziramo aktivnosti, ki krepijo timsko povezanost in sodelovanje med zaposlenimi, saj verjamemo, da je moč skupnosti ključna za uspeh.
Vam opisano delo predstavlja izziv? Prosimo, da svojo prijavo oddate preko spletnega obrazca, do katerega vodi gumb spodaj. Upoštevane bodo samo prijave, ki bodo izpolnjene preko omenjene povezave. Hvala za razumevanje.