REFERENT V NABAVI

Lesnina XXXL je že več kot 70 let stalnica v življenju slovenskih kupcev. Lesninin trud in poslanstvo, svojim strankam vedno ponujati le najboljše, stranke nagrajujejo z zaupanjem in zvestobo.

 

Za doseganje tovrstnega uspeha  so zaslužni zadovoljni in srečni zaposleni. Trudimo se ustvarjati delovno okolje, v katerem lahko naši sodelavci razvijajo svoj potencial, ideje in kreativnost. Opazimo in cenimo ambicioznost, ki jo spodbujamo z veliko možnostmi izobraževanja, napredovanji in nagrajevanji. Predvsem pa nam je pomembno, da nam je delo vsem v veselje. Tako namreč nastajajo najboljše storitve, ki so jih prepoznale naše stranke!

 

Ste na novi službeni poti ali iščete nove izzive in delo, ki vam bo v veselje? Si želite razgibano in kreativno v uspešnem timu enega največjih ponudnikov notranje opreme v Sloveniji? Ste ambiciozni in z visokimi pričakovanji ter željo po izobraževanju in osebni rasti? Si želite, da bodo vaše ideje, predlogi, dosežki opaženi, cenjeni ter tudi nagrajeni?

 

Potem vas vabimo k sodelovanju!

 

V Lesnina XXXl tim vabimo sodelavca/ko na delovno mesto "Referent v nabavi"!

Kraj opravljanja dela:

Ljubljana

Rok oddaje prijave:

20. 08. 2022

OD KANDIDATOV PRIČAKUJEMO:

  • Vsaj V. strokovne izobrazbe ekonomske, komercialne ali druge ustrezne smeri.
  • Zaželene izkušnje v nabavi oz. na podobnih delovnih mestih.
  • Dobro poznavanje programov MS Office.
  • Napredno znanje Excel programa - osnovne matemat. funkcije, filtriranje, sortiranje, napredne funkcije (logične, iskalne, statistične, besedilne..), vrtilne tabele, več izračunov v isti analizi....
  • Zelo dobre organizacijske sposobnosti in natančnost pri delu.
  • Sposobnost dela v timu, pozitivno naravnanost in kooperativnost.
  • Znanje angleškega jezika oz. nemškega jezika.

 

DELOVNE NALOGE:

  • Vnos artiklov v program in ažuriranje asortimana.
  • Ažuriranje cenikov, vnos akcijskih popustov in akcijskih list.
  • Kontrola dogovorjenih dobav asortimana in artiklov za kataloge.
  • Skrb in nadzor nad zalogo artiklov in potrebna koordinacija ter planiranje nabave.
  • Priprava komercialnih pogodb po navodilih vodje nabave.
  • Koordinacija s pisarnami,skladiščem, dobavitelji glede dobave rednih naročil in naročil za stranke po pogodbah.  
  • Kontrola in arhiviranje uvozne dokumentacije.
  • Kontrola cen storitev prevozov in pogajanje z izvajalci logističnih storitev.
  • Organizacija uvoza blaga v skladu z navodili vodje nabave.
  • Izvajanje in kontrole Intrastat poročanja in komunikacija s pristojnimi organi.
  • Obiski poslovnih enot, usklajevanje in pomoč pri dobavi artiklov, reševanje reklamacij.
  • Spremljanje, analize in poročanje rezultata prodajnih akcij.

NUDIMO

  • Dopoldanski delovnik od ponedeljka do petka.
  • Polni delovni čas.
  • Delo v pozitivnem in motiviranem timu XXXl Lesnina.
  • Možnost izobraževanja in priložnost pridobivanja praktičnih izkušenj v uspešnem podjetju.
  • Strokovno rast, profesionalni razvoj ter možnost napredovanja.

K prijavi vabljeni tudi manj izkušeni kandidati iz področja nabave, a ste motivirani, pripravljeni na učenje in želite na tem področju graditi svojo karierno pot.

 

Vam opisano delo predstavlja izziv? Prosimo, da svojo prijavo oddate preko spletnega obrazca, do katerega vodi gumb spodaj. Upoštevane bodo samo prijave, ki bodo izpolnjene preko omenjene povezave. Hvala za razumevanje.

 

"DOBRODOŠLI DOMA"